Saturday, January 22, 2011

me,diet and food...

diet..hahaha..satu term yg wajib aade dlm idup aku dari dulu,kini dan selamanyer..hahaha...'jom diet,'xnk mkn la,diet...'ko xteringin ke nk diet"? itu sume ayat-ayat klise yang aku selalu dengar kalau ade yang mula gatal mulut nak bukak topic pasal diet.time tu,sume dah jd macam pakar pemakanan.time tu la artikel tentang kesihatan sangat laku di jamu mata.kalau spirit nak diet tu datang,masing-masing kemain lagi beli macam-macam buku,produk, and apa-apa jela yang membawa manafaat sekejap utuk berdiet.tapi macam biasa la,xsampai sebulan,dah xde makne dh diet2 ni..sebab,katenyer "oh...aku berat aku dh ok...so,no need diet..agak2 kalau baju yang nk dipakai tu x muat,barula kite diet lagi.." itula jadinyer...bende memang selalu akan jadi kat aku dan beberape orang kawan-kawan aku.tapi,aku pecaye,orang kat luar pon de gak yang perangai lebey kurang je macam ni kn..hahaha

aku ne bkn pe....
aku ni jnis manusia yang memang suke and enjoy food.i can't to say no for food...susahla...aku suka benda2 yang berkaitan dengan makanan.aku suke masak,wat kek,tgk rncangan masakkan,baca majalah masakkan and yang paling tragis,sggup berhabis duit demi makanan.hahahha....aku ne pulak kalau dah jumpe makanan mmg passion hbs...lagi2 kalau bende tu sedap..fuhhh...mmg xhengat dunia...sampaikan aku lgsung dh xpeduli orang nak kate ape kat aku.kadang-kadang memang la x dinafikan,nak juga jadi kurus,and cantik macam orang lain.tapi aku kene ade prinsip.aku hanya akan btul2 kuruskan badan aku kalu ade orang yang leyh terime aku dalam keadaan sekarang.aku xnk dye trime aku lpas aku dh totally makeover..aku xnk..aku nk aku yg mengmakeoverkn diri aku lpas dye trima aku,bkn ssbb utk dye trime aku..hahahahahaha...klu xde yg nk?emmmmm....yg 2 akan difikirkan kemudian sbb skunk i'm still young...mude remaja...xde mase nk fikir pasal messy relationship ne..hehehehe....pape pon.....enjoy with ur food...jgn sesekali membazir....=)

1 comment:

  1. hahaha..betul2.. xperlu diet2..mkn je lah..janji jgn over..yg penting sehat..

    ReplyDelete