Tuesday, January 11, 2011

me,food n obssesive...


~bakal suami...hahahahahahahahaha....or mybe not...but nothing impossible kn..
aku dan makanan..
~macam kelakar pulak title kat atas tu..ntah macam ape ntah...aku sebenarnya nak tanya kepada sesiapa la yang baca ne..korg pernah tak makan sesuatu kombinasi makanan yang akhirnya mengakibatkan ketidak serasian kpd perut korang...macam kalau korang makan keropok lekor dgn cencalok korang blh muntah...huhuhu...bkn racist,2 just contoh je..hehehe..aku tak tau la mende ni perasaan aku je ke or kebetulan or mmg begitulah akibatnya.aku tak boleh nak makan seseuatu kombinasi makanan tu pada hari yang sama.contoh makan cendol ngn laksa.tak dinafikan aku sangat menyukai laksa dengan cendol.tapi,bila aku makan dua-dua makanan yang sedap tu dalam 1 hari,aku akan mengalami masalah sakit perut yang kronik dan boleh menyebabkan muntah..huhuhu...pelik...mengarut kan...tapi itu lah realitinyer,.bukan laksa ngan cendol je...milo,maggie kari,segala makanan berasaakan susu mcm chesse,yogurt n sepupu dorg tu pon aku tak leh makan..nnt mst sakit perut...aku pon xtau kenapa..asal makan je mst lepas tu aku terus jadi bestf friend ngn cik tan ne..hahaha..memang mengada-ngada gak kan aku ne..tapi aku peduli apa..aku bedal je sume tu...aku ne susah nak say NO to FOOD..hahaha...ntah la...tabiat semulajadi kot...takpela...lagipun tak baek membazir kan..makan jela selagi boleh..hahaha(ne dh mcm ajaran sesat..)haha...

ketaksuban aku....
~emm...part ne aku sangat suka nak share ngan para pembaca yang agak-agak macam nak je baca aku nyer blog ne..hahaha..alkisahnyer...aku ni teramat la suka + obses giler ngan mahluk Allah yang bernama ASHRAF MUSLIM dan sape2 jer yang berkaitan ENGINEER...ntah la....macam pompuan giler pon ade aku ne...kadang-kadang terase mcm stalker pon ade..hahahaha....kadang-kadang sampai aku nyanyi sorang-sorang lagu CRUSH by David Archuleta..hahahaha..memang agak mereng kepale otak aku tu...tapi aku memang bercita-cita dan berazam utk bercinta dan berkahwin dengan seorang engineer...huhuhu..aku pon xtau knp aku sgt menggilakan golongan itu...huhu..mungkin sebab kerjaya mereka tu menampakkan ke machoan mereka kot...emm...ntah la...tapi aku mmg sgt suke engineer dan ashraf muslim.....huhuhuhuhuhu....

2 comments: