Tuesday, May 3, 2011

bila mood tiada...

salam..
maaf la sebab lama betul tak update blog ne..(bajet macam ramai je yang baca)hahaha...aku bukan apa..mood nak menaip ne kejap ade,kejap tak ade..tidambah lagi dengan kesibukkan aku saban minggu..memang takde masa la nak berblogging ne..tapi,ape boleh buat..akunbukan tak bukak blog ne..aku selalu je bukak cuma malas nak update je..kalau aku bukak pon,aku just bace blog blogger yg aku ske..blog yg aku pling suke baca is dapur tanpa sempadan ngn satu e-book dlm blog..blog mamat ne mmg best sgt2...story dlm tu terase dekat ngan jiwa..sampai xsedar air mata dh bergenang...sekarang ne aku dh addicted dengan lagu Lonely Again by Neyo...aku pun tak tahu kenapa...maybe sebab rentak lagu tu and lirik lagu tu sangat best...ntah la...tapi memang sekarang dalam playlist aku memang lagu tu antara top 10 la selain lagu Bruno Mars and k-pop..hahaha..

aku sebenarnya tengah berjinak-jinak nak tulis cerpen..InsyaAllah kalau ade kesempatan,aku akan masukkan dalam blog ne..tapi citer yang aku tulis or yang bakal aku tulis tu tak la best snagat..aku suke kan citer yg realistik...citer2 aku tu berdasarkan pengalaman aku sendiri dan orang-orang sekeliling..hehehe...so korang tunggu je la bile aku nak publish kat blogh ne..hahaha

okey lah..ade banyak keje yang aku nak buat..see u later di next entry...
p/s:nanti ade entry yang aku kumpul selama 2 bulan..wait and see....

3 comments:

  1. memang aku suke sgt typo knnn

    ReplyDelete
  2. x sabar nak baca crita ko...
    n crita 2 bulan tu...
    hehehehe...

    ReplyDelete
  3. titel suka baca cerpen on9. n titel tgh buat blog cerpen. nnt try la baca eh? :)

    ReplyDelete