Wednesday, April 20, 2011

buku oh buku....


salam...
entry ne just nak ckp pasal pesta buku yg dah nak start Jumaat ni..kalau sape-sape yang kenal aku,mesti tau betapa sukenya aku dengan buku..aku dan buku ne dh macam kucing jmpe ikan...hahaha...aku memang pantang tengok buku..mesti nak beli..kalau tak cukup duit nak beli,aku sanggup baca kat kedai tu..pernah sekali tu aku lepak kat MPH dekat 3 jam..siap habis baca 1 novel...walaupun tak de duit nak beli time tu,tp aku puas ati sebab aku dapat baca novel tu sampai habis..hehehe..

so..berbalik kepada hal Pesta Buku tu....kalau tak salah Pesat Buku ni start 22 April-1 Mei 2011 kat PWTC...aku memang dah lame tunggu pesta buku ni...time ni la dapat beli buku ngan harga yang agak murah daripada biasa...lagi2 buku berbahasa Inggeris..so,untuk student2 IPT mmg patot la pergi sini..boleh menambahkan lagi ilmu..tapi aku nasihatkan berhati-hati bila kat sana sebab tempat tu terlalu padat ngan orang..so,sape kate orang Malaysia kurang berminat membaca...tu suma salah..bila korang pergi book fair ni,korang dapat tengok sendiri ramai rakyat Malaysia ni yang memang gemar membaca..dan membaca tu dh jadi salah satu lifestyle mereka..tak percaya,tengok la nanti betapa ramainya orang yang yang serbu book fair ne..hehehe..selain tu,sape2 yang nak pergi bawak adik2 kecik or anak2 kecik..carefull sangat2 tau..pastikan jangan terlalu leka hingga lupa orang yang ade keliling kita...pastikan HP ade full bateri and kredit..mn la tau di buatnya sesat or lost ngn kwn2..senang sikit nak cari mereka...

so...jangan lupa sediakan wang yang secukupnya..tak salah berhabis untuk buku sebab buku tu ade ilmu..kalau kita leh spend beratus-ratus untuk makan,pakai dan lain2,jadi tak salah kalau kita berhabis untuk sebuah buku yang sarat ngan ilmu pengetahuan..jadi,marilah kita bersama-sama pergi ke KL BOOK FAIR 2011 di PWTC KUALA LUMPUR..berdepan ngn The Mall..hehehe..dtg jgn tak dtg ok...

4 comments:

  1. saya juga sukakan buku....lalalalala~~

    ReplyDelete
  2. hahahahaha...saye pon pilih jugak..hahaha

    ReplyDelete
  3. mst ade org jerit nnt...
    1 barang 2 ringgit...
    3 barang 5 ringgit kan...

    ReplyDelete