Monday, November 29, 2010

malam-malam yang sunyi..

waktu malam ne memang la sunyi...sebab time-time macam ni la org semua tido dan merehatkan diri....tapi aku tak...ntahla...aku bila malam suke berjaga..orang bangun,aku tido..org tido..aku pulak bangun...diri aku makin lama makin tak terurus..kesiannn aku...hahaha..now sambil mengupdate blog yg simple ne...aq sebok mendengar lagu2 fav aku wat mase ni..Timeless,Love,Love,Love..chariot,you make it real ngn You give me something..n yg penting lagu2 ne aku bukak high volume..pkai headfon aku..aku suke dgr lagu kuat2..cz aku akan rase more rilex after tht..hahahaha
so...mate aku mcm dh berat sikit...tapi..still gak susah nak pejam mate ni..adoyai...huhuhu...xpela...maybe kejap lagi aku akan baca ape2 buku yang aku ade sampaila mata aku yang degil ne terpejam jugak dengan sendirinya..hehehe...
~nitez...ehh...silap...morningg~

No comments:

Post a Comment