Wednesday, March 23, 2011

oh blogger..

salam..

lame dah tak update pape kat blog ne kan...anyway selama beberapa hari aku betapa dari arena blogging ne,aku telah menemui beberapa buah blog+blogger yang sangat menarik perhatian aku...gaya penulisan beliau sangatla sempoi tahap tah hengat..i loikeeeee...lepas aku baca blog beliau,aku ade jugak bukak blog2 yang telah diriview oleh beliau..dan kebanyakkn ape yang dikata oleh beliau tentang blog b'kenaan amat la tepat..selain itu,lepas je aku kodek blog2 tu,aku dapat wat satu analisa tentang blog2 yang selalu mendapat tempat di hati follower..blog2 terbabit mestila mempunyai ciri-ciri berikut:

1-dah lama menjerumuskan diri dalam arena blogging ne
2-mempunyai rupa paras yang menarik
3-layout yang chantek2
4-cerita yang berkenaan fesyen terkini,bisnes,hal sekeliling
dan yang terakhir is....
5-pic2 yang menarik,comey,jambu,dan yang sama waktu dengannya...

hahahahaha...so,ape pendapat korang?btw,aku memang mengsuggest kan korang untuk jadi follower belaiu..tak rugi...kerana blog beliau sangat menarik untuk di ikuti....hehehe..okeylah...dah petang sangat ne...aku pon dah penat mengadapt lappy ne..for the next entry,aku akan berikan sesuatu yang menarik untuk korang baca..hehe..ok,see u di next entry...tata....

3 comments:

  1. maaf mkin byk typing error..huhuh

    ReplyDelete
  2. sruh flow...
    tp x gtau alamat blog pon..?
    hehehe...

    ReplyDelete
  3. hahahahahaha...ala,aku pon xfollow mereka...aq cme follow 1 blog ne..~cerita banyak pun tak guna~klu tak silap la...huhu

    ReplyDelete