Thursday, March 3, 2011

Bila aku mula bosan..

salam jumaat uols..hai...so,bertemu lagi kita dlm entry edisi hari jumaat waktu kaum adam sedang sibuk pergi munanikan solat jumaat di masjid-masjid yang berhampiran..hehehe..

so...entry aku hari ni bunyi macam keras je kan....hahaha...semalam pulak entry agak mellow-mellow macam marshamellow dalam hot choclate..huhu..yummy...ish...melencong pulak aku ne..haha..entry aku semalam nampaknye banyak memberi impak positif kat aku cz rata-rata mereka yang baca semalam agak tertarik dengan celoteh aku walaupun agak panjang ceritera aku pada entry tu..hehe..sori atas kepanjangan yang melampau itu..hehe..

so,berbalik kepada entry bosan aku hari ni...honestly aku memang cukup boring sekarang..hidup aku penuh dengan keblurran..aku bukan la bermaksud dah bosan dengan hidup..aku cuma rasa bosan dengan suasana persekitaran kehidupan aku sekarang..seyesly macam tak berapa nak terurus..mungkin sebab aku asyik buat rutin yang sama setiap hari sampai aku sendiri dah naik jelak..huhu...dan aku bila dah mula bosan aku hanya mampu untuk mendengar lagu,menonton drama kegemaran dan membaca novel kesukaan aku..itu jela cara aku lepaskan perasaan boring aku.mesti korang pon boring kan dengan rutin hidup aku..kawan-kawan aku yang rapat pon dah paham sangat dengan rutin harian aku terutamanya waktu cuti sem macam ni..huhuhu sadis lagi tragis perjalanan hidup aku waktu cuti ne..ape tidaknya,takde nyer istilah nak ber"HANGOUT" dengan kawan-kawan..kalau ada pon mungkin 2 atau 3 kali je dalam tempaoh masa hampir 2 bulan bercuti..huhu..

tapi..nak buat macam mana..walau boring macam mana pun aku memang tak boleh nak buat ape..uhuhuhu...dan bila aku dah mula bosan,mende yang same jugak aku buat..hahahaha...so,cara idup aku memang sangat dan agak membosanklan bagi sesetengah orang..tapi untuk aku....emm..terpakselah aku move on jugak...nak wat cmne..dah ini jalan yang aku pilih....

emmm...so...enough for today...dah xberapa nak ade idea untuk menaip..lagipun malas nk taip byk2 nnt xde orang nak bace pulak..hehe..ok la...see u 4 the next entry...hve a nice day....see ya...

4 comments: