Friday, November 11, 2011

sweet november...

salam semua...
lame betul aku tak post ape-ape kat blog ni..aku bukan ape..compaq terayang telah mengalami kerosakkan maka,segala kandungan cerita2 yang aku nak postkn tu tak dapat la nak diselamtkan..huhu..so sad meyh...ni pon aku dapt ehsan housemate aku..beliau sgt murah ati meminjamkn laptop beliau seketika..

tak tau dah nk story pe..oh ye,gh bln november nnt kolej aku ade wat konvo,so msti la ade tapak ekspo..jadi aku dengan beraninya telah cube memohon utk menyewa tapak gerai mase ekspo tu nanti..hermm..ape ek yang aku patot niaga kan??hehehe
setelh aku bermonolog sendirian sambil berbincang dengan rakan-rakan aku yang terdekat,maka aku bercadang untuk cube menjual makanan2 berikut.antaranya:

-red velvet cuppies
-choccake cuppies
-rainbow cakes bar
-mini cheese tarts
-mini tartlet
-mini bread butter puding
-mini shepred pies and assorted pasta
-layer cake,choc cake,or carrot cake

and berkemungkinan,setiap hari akan ade berbeza jnis makanan yg aku akan cube jual..so,if berjaya aku kenalah nk pikir name gerai,harga and etc...huhuhu...amboii..kemain lagik aku bersemangat kan...hahahah..aku bukan ape,aku memang dh lame tunggu saat2 ni...ehehe...bukak mini stall time2 ekspo camni is somethng yg heaven kot....for me la...kos rendah,risiko pon kurang..untung blh thn la..hahahaha...aku i seyesly dh terlebey eksaited..muahahahahaha
yeahhh...welcome to my dreamz world...huhuhu..tapi sayangnya,aku tak dapat nak share cite ni kawan aku yg aku dah anggap macam abg aku sendiri....aku tau beliau ade masalah,tapi beliau bukan jenis yang akan diamkan diri macam ni..this is really not him...hurmm...entahlh...bile dia wat tindakan maam tu aku tau mesti bende tu terlalu berat utk dia terime...takpelah..aku harap beliau dpat jadi mcm beliau yang aku kenal 2 tahun lepas...aminnnnnnn...

ok lah,cite hindustan kat tv2 ni best lak...tp dh nk hbs...tak pelah...semoga semuanya kembali seperti sedia kale..marilah kite menonton tv..tata...salam..

No comments:

Post a Comment