Tuesday, November 22, 2011

sweet,sour,bitter and tasteless...

salam...
lame dah tak update pape kat blog ni...entry hari pon sebenarnya entry bosan-bosan jek..bukan ade bende sangat pon yang nak diceritekan..kebosanan terus melande diri ni pabila melihat siaran rancangan televisyen sumenyer macam harem jek..ditambah pulak lak dengan permasalahan yang melanda compaq ku tersayangness..aku rindukn short stories aku yg dalam compaq tu...aku rewrite balik tapi mood aku dah hilang bile mngenangkan compaq ku itu...aishhhh..*sambil dua belah tangan hentak meja*

aishhhh*sekali lagi wat perkara yg same*

so..sebenarnye latly ni aku rajin giler wat blogwalking...aku jalan2 kat blog2 yg feymes2,best2,cantik2 and sedap2..hehehe..mcm biasela aku akan jalan2 usha2 food blogger..bukak blog2 dorang ni wat aku rase envy yg teramat..kaedahnya?pic dlm blog mereka2 itu teramatlah bertaraf antarabangsa tahap tak henggat...muahahahaha..selain tu,aku ade la gak kodek2 blog2 fashion,celebrty blogger and blog2 yang mampu mencuit hati ku..hehhehe....aku pon xlupe gak mengusha blog2 novelis2 yg aku follow dari start dorang publish buku dorang..hehehe..sambil tu aku jugak sebenarnye ngah mencari2 lagi banyak blog2 yang menarik yang boleh aku usha sambil hayati demi mengisi masa yang tak berape nak lapang nih...hehehehe..

aduh...ape je la yg aku bebel nih...tajuk entry laen tapi laen lak entry yg ditulis..aishhh...*ketuk kepale sendiri*..bulan ni aku rase sume perasa yang aku letak kat tajuk tu sume aku dh rase dlm bulan ni..panas,sejuk,suam2 kuku pon aku rse gak dalam bulan ni...pendek kate bulan novembe ni bulan yg full of taste lah kan bak kate mat/minah saleh(bkn ank pak salleh)..hehehehe..

aku sebenarnya malas nak buat ulasan pasal rasa2 ih..cume bende yang paling sweet dalam bulan ni is bile Malaysia menang laan Indonesia mase sea games aritu..seronok giler aku tengok game tu sambil mate aku tak lepas pandang ke arah mr captain yg sweet tuh sape lagi kalau bukan BADDROL BAKHTIAR KU YG TERSAYANGNESS...hehehehe....memang kemaruk habis aku dengan beliau sampai terbawak2 kat mimpi indahku..hahahaha..memang sweet habis...

btw,kalau tak silap malam ni ade games between Malaysia vs Syria kat Bukit Jalil..wahhhh...abg bad adela nanti..i loikeeeeeeeeeee....go baby....u r the best aptain evr..gud luck sayang....hehehehehe....okeylah enough merapu..mesti ramai yg kutuk aku sat lagi..tapi nasib baek la aku bukan blogger feymes..hehehe

ok lah...aku nak melelapkan diri buat seketika sambil feeling macam ade kat stadium sebab nk bersorak demi BADRROL BAKHTIAR yg disayangi..hhehe...go YOUNG TIGERS!!!!

tata... ;)

No comments:

Post a Comment