Thursday, November 24, 2011

TERINGIN NAK TENGOK BOLA LIVE KAT STADIUM...

Salam...salam Jumaat readers...
tadi aku bace blog Cik Epal..bile aku bace je entry dia,aku terus menjerit name BADDROL BAKHTIAR....hahahaha..kronik betul aku ni kan..hahaha..ok3 berbalik pasal entry aku + entry blog Cik Epal tadi.entry beliau berbunyi macam ni..."SIAPA NAK TIKET BOLA MALAYSIA VS BHRAIN?"..hahahahaha...aku memang teruja giler la bace entry tu..tanpa membuang masa terus ikut segala arahan yang diberikan utk membolehkan aku berpeluang utk rasa macam mana feelnyer tgk bola kat stadium..hehehe..walupun aku tak letak harapan yang tinggi,tapi kalau ade rezeki,adela tu...hope CIK EPAL sudi memberikan tiket tu kepada saye...hhhehehe...tapi..kalau lah ditkdirkan aku tak menang contest tu,camne ek nak beli tiket tu?almaklumlah,aku tak pernah beli2 tiket bola ni...tiket train selalu la...hehehh..keylah..aku nk lyn drama kat tv3 nih..best pulak tgk aqasha jd ustaz...suci je muke dia..heheh...ok la...samapai disini dulu...ohh,,before terlupa.selamat menyambut MAAL HIJRAH bg semua kaum muslimin dan muslimat.
salam..

p/s:sorakan utk harimau muda ku ersayang...aummmm...hahahah....go young tigers!!!!!!

No comments:

Post a Comment