Saturday, November 26, 2011

Anda lapar?saya sangat lapar..

salam...
selamat berhujung minggu semua...hari sabtu ni banyak cerita hindustan yang best2 kat TV kan..now aku pon tengah melayan Hindustan sambil ditemani perut yang menjerit-jerit mintak diisi..wahai perut ku sayang,sabar la*hurmmm....memandangkan aku sendirian kat rumah sewa ni,maka kerajinan aku untuk memasak adalah sangat rendah.mungkin ianya disebabkan faktor kurangnya bahan mentah untuk dimasak..mungkin la...so..berbalik kepada entry kita tadi..hurmm..bile time lapar-lapar macam ni ingatan aku memang terus je merewang kat segala jenis restoran yang aku pernah tulis dulu..mungkin bagi korang yang pernah baca entry aku yang sebelum ni tau aku pernah review makanan and lokasi yang menjual makanan yang sedap-sedap ni.*kalau ikut tekak aku la*. nak dijadikan cerita,itu hari masa aku tengah dok syok2 intai2 blog2 orang,aku de la jugk terbaca review,ehh..actually bukan la review sangat.tapi restoran-restoran yang dorang selalu atau kerap pergi.and aku pon pernah la jugak pergi sesetengah restoran tu dan hasilnya memang terbukti benar la kate bloger itu.hurmm..tapi kan korang pernah tak pergi makan kat madam kwan yg kat Mid Valley Megamall?kalau pernah,best tak food and service kat situ?aku bukan apa,hari tu masa berjalan-jalan kat sane,aku memang teringin sangat nak makan kat Madam Kwan tu..tapi,masa aku nak masuk restoran tu aku jadi nervous..jadahnye nak nervous2 kan..tapi aku memang cuak gak la nak masuk sebab time tu aku tengok restoran tu lengang semacam.pulak tu takde pulak aku nampak pekerja-pekerja melayu a.k.a. yang beragama Islam.kawan aku pon cuak sampai dia cakap:"awat la restoran yang hang kemaruk sangat nak lepak ni eksklusif sangat?nak masuk pun takut." tula ayat kawan aku yang sorang ni.dan akhirnya aku pon patah balik untuk ke Kenny Rogers sahaja...tapi..side dish Kenny tak sesedap macam last time aku perg sana which is hanye beberape bulan yang lepas.gravy mashed potato masin yang amat...ayam yg makin kurus,dan lain-lain lagi..tapi aku tetap puas hati dengan service dorang..pntas dan cekap.i likeee....hehehe..ok la,aku pon dh penat menaip and aku rase korang pon akan penat membace sebab entry aku n langsung tak de gambar disebabkan aku menghupdate blog ni menggunakan laptop kepunyaan housemate aku sebab laptop aku masih lagi tersadai akibat kerosakkan adapter..aishhhh...mencik tau..ok la sampai sini je dulu entry untuk hari ni..kita sambung esok-esok pulak wokeyh...
tata..
salam...

p/s:berjaya dh register ngan nuffnang..hope lepas ni ramai la blogger2 and reader yg sudi menjengah blog ni.. I *HEART* UOLS...

1 comment:

  1. Selamat malam Ana bella..apa khabar?
    waa..cantek blog...suka tengok..
    oh ya,terima kaseh sudi singgah n tinggalkan jejak kat dapur Rahel...sila datang slalu ek...pasni kena follow back la ni..

    ReplyDelete