Friday, June 29, 2012

FRUSTRATED.....

Salam..hai semua..hari ni hari aku telah di mulakan dengan sesuatu yang sangat mengecewakan aku yang teramat sangat..ye...Germany dah kalah..ye..Itali dah menang and jumpe Spain kat final..iye...Germany tak dapat masuk final..aku kecewa...sangat kecewa..sedih...kecewa lagi...hurmm...bola itu bulat..everything can happen..yay,thats right..tapi aku betul2 kecewa..mungkin sebab aku rasakan team Germany untuk Euro kali ni adalah player yang terfitted..hurmmm...tak mengapalah..nak buat macam mana..dah bukan rezeki kan..nevermind...i wouldnt stop support u guys..so,untuk entry kali ni,selain nak meluahkan kekecewaan aku,aku ingat macam nak share resepi la kat blog nih..hurmm...so,mari kita lihat menu for today okayh... victoria sponge rainbow cake.. bahan2 nyer: 175 gram butter 175 gram gula 175 gram tepung naik sendiri(ayak 3 kali) 3 biji telur(gred A) pewarna makanan(ikut suka la nak berapa warna and warna apa) cara2 nyer: pukul butter+gula sampai kembang masukkan telur sebiji demi sebiji tutup mesin,and masukkan tepung sambil kaup balik guna senduk kayu. dah sebati,bahagikan adunan kek kepada beberapa mangkuk kecik and letak la pewarna yang disukai. masukkan dlam loyang bulat@ape saje jenis loyang yang boleh di bakar.bakar smpai habis.
tulah hasil kek yang aku buat..btw,untuk dapatkan byk layer gitu aku telah mendoublekn resepi nih..hikhikhik......kek tu sgt la xbrape nk santekk kan..rase dia,hurmm..boleh ler...oraite..selamat mencuba...

No comments:

Post a Comment