Wednesday, July 13, 2011

Bila Ramadhan datang kembali..

salam..
maaf sebab hilang cam tu je...entry konsert lpas tu pun tak dan lagi nak continue..entahla..dah kepam sangat citer tu sampai malas nak di ingat balik untuk ditaip dalam blog ni..sesungguhnya,sepeninggalan aku terhadapan dunia blog ne,banyak sungguh citer2 yg menarik untuk aku kongsi kan dengan semua..(macam ramai je yg bace)..huhu..
ok...entry aku ari ni sebenarnya nak citer pasal bulan ramadhan a.k.a bulan puase...wahh...bila terbau-bau je bulan ramadhan ni,terus teringat utang2 yang tertinggal..almaklomlah...dah namenya perempuan..haruslah ade yang ter'miss"..hehehe..tapi diri tersangatla envy dengan insan2 yang bergelar perempuan tapi berjaya berpuase penuh..alahai....seronoknye....cakap pasal nak ganti pose ni,aku pon xganti lagi..alahai...ape la nak jadi ngan aku ni kan...mane tak nye..asal bukak mate je terus mulut nak minta disuap...konon2 nak pose tu asyik tinggal impian je...aduhai....bile la nk ganti....bukan lame pong...seminggu je...aduhh...nape la liat sangat...huhu...
so,korang yang bace blog ne if belum ganti,meh la kita same2 mempercepatkan urusan gantian puase ni...kot2 xsempat...aduhh..mintak simpang la sume tu....so...selamat berusaha mengganti puase...

No comments:

Post a Comment