Saturday, July 23, 2011

lalalalalalala...

salam..
morning...
actually takde niat pon nak update blog ni..tapi oleh kerana aku masih lagi mengalami kesukaran untuk melelapkan mata,makanya jari jemari aku yang tak berapa nak runcing macam tunang Khairul Fahmi Che Mat nih tetap sebok nak menaip jugak untuk entry hari ini...aku pon tak tau la kenapa,fikiran aku makin lama makin bertambah kacau..aku bukannya belajar 'rocket science' pon..tapi tahap keserabutan sel-sel neuron otak aku nih same je level ngan jejaka-jejaka yang belajar kat MIT tuh..huhuhu..dramatic habis aku punyer analogi tuh...taraf-taraf nalogi nak buat skrip drama bersiri kat RTM je..hahahaha..tengah seronok jari jemari aku ni menari-nari ala-ala b boyz kat atas keyboard lappy compaq aku yang tak berapa nak hebat nih,telinga kau pulak aku sumbatkan dengan earphne mak kau yang aku pinjam sambil mendengar lagu-lagu yang bernada putus harapan,putus cinta atau lebih tepat lagi aku tengah layan lagu-lagu jiwang versi omputih atau nak di perindahkan lagi sebutan nya,aku sekarang tengah seronok melayan lagu-lagi yang mellow-mellow bak marshamellow yang sedang mencair dalam hot chocolate...hahaha...ape punya ayat la aku nih...merepak ameraban habisan...seyesly like someone yang baru didiagnosis denagan penyakit meroyan...hahahhaa...

nih la list lagu yang aku dengar sejak sejam lepas dan ia berulang-ulang hinggalah aku rase aku nak off lappy nih..hahaha...

-the day you went away by M2M
-you're the only one by Shania twain
-truly,madly,deeply by Sevage Garden
-endless love by Lionel Richie feat Diana Ross
-nothing gonna change my love to you by Air Supplay
-soledad by Westlife
-Close by Westlife
-more than word by Westlife
-What makes a man by Westlife
-my love by Westlife
-fool again by Westlife
-25 minute my Michele learns to rock(MLTR)
-paint my love by MLTR
-you took my heart away by MLTR
-that's why by MLTR
-all or nothing by O-town
-everyday i love you by boyzone
-yellow by Coldplay
-if you're not the one by Daniel Bedingfield
-fall for you by Seconhanded serenade
-crush by David Archuleta
-when you belive by David Archuleta
-my baby you by Marc Anthony
-grenade by Bruno Mars
-talking to the moon by Bruno Mars
-one in million by Ne yo
-move on by Bruno Mars
-price tag by Jessie J feat BoB
-lonely no more by Rob Thomas
-no promise by Shayne Ward

and ade la lagi beberapa lagu and aku pon kira sebenarnya berapa banyak algu yang tengah seronok menunggu giliran kat play list aku tuh...tapi semua lagu yang aku pilih tu semuanya ada maknanya yang tersirat yang kena dengan situasi aku sekarang...biaq pi la orang nak kata apa kat aku yang penting aku happy..orang suka ke tak suka ke ade aku kisah..selagi aku tak ganggu hidup mereka,jangan cuba nak mendajal hidup aku...hahahaha...hahaha...ni lah padahnya bila tak ada idea nak menaip tapi jari jemari ni kemain gatai lagi nak publish new post untuk blog aku ni..di harap,entry kali nih tak banyak la typo nyer...hehehehe...

p/s:i love music...sy ske dengar sume jnis music yg best2 asalkan ianya bukan lagu lady gagak..huhu...

1 comment:

  1. dan skali lg aku typo....byk gler typo kali nih...huhu

    ReplyDelete