Friday, October 7, 2011

10 THINGS I HATE ABOUT YOU(HIM)

salam....
isshhh3...awatla di hari jumaat yang mulia ni aku pergi buat entry2 berunsur benci ni...ishhh3...hahaha...jangan salah paham...sebenarnya aku saje je nak wat entry yang gempak2 gini walau[un hakikatnya hasilnya takdelah gempak mana pon...hahahaha..aku tadi belek2 la entry2 lama aku tu..korang ingat tak entry aku yang pasal 10 THINGS I LIKE ABOUT HIM...so,entry kali ni macam dye punye sequel la...*ceh,dh mcm alvin and the chipmunk lak nak bersequel kn*..

hemmm...dipetang jumaat yang yaman ni sambil ditemani lagu Jar of heart by Christina Perri,aku tibe2 teringt orang2 yang berjaya menguris ati sambil mencurahkan asid kat luka aku..hahahhaa....tibe2 mood arini nak kongsi pasal perkara2 yang aku tak suke kat seorang insan yang bergelar lelaki...hurmm...ape ek..so,check it out guys..:

1-Gay=maaf aku btul2 tak leh terime lelaki yang songsang..
2-Player/Playboy tahap dewa=ermm..aku rase mane2 pompuan pon tak suke ngn playboy ni...
3-Lelaki yang terlalu bergantung dengan orang lain especially pompuan.=emm,that type of man mmg x sesuai langsung nak dibuat laki..hahaha
4-hot temper=ishh...lelaki pemarah ni teramatlah bahaya untuk kesihatan..marila same2 kita jauhi mereka ini.
5-lelaki yang angkuh=mak bapak yang kaya,tp dye plak yang poyo aku mmg anti betul ngn lelaki yang perangai macamni...stok perasan bagus je..
6-anak mak=lelaki anak mak yang terlampau ni bahaya..sikit nk ngadu ngn mak..xleh nk wat keputusan sendiri.
7-lelaki kaki kikis=kalau nk topup pon mntk awek topup jgn jd lelaki la wey..klu skali xpe leh trime lg tp klu dh setiap masa mmg parah la..huhuhu
8-lelaki muslim,beragama islam yang bertindik,bertatu,alcoholic,kaki clubbing=maaf lelaki macam ni aku xkn berkompromi,cume satu je harapan aku,smoge golongan ni kembali ke pngkl jln dan bertaubat..
9-lelaki yang suke merendah-rendahkan orang lain=dude,thats attitude so not good for u..
10-lelaki yang mengubah dirinya kepada jantina lain=SESUNGGUHNYA,TELAH ALLAH CIPTAKAN KAMU DENGAN SEBAIK-BAIK KEJADIAN..INSAFLAH...

So mybe tu je kot entry aku untuk hari ni...cuace skrg pon dh mula hujan2,angin2..aku pon dh terase sejuk je ni...so..memandang kn hujan sedang melanda alangkah moleknye jika aku mengoffline kejap dan terus ke dapo untuk memasak...ok la..see u guys di next entry..salam...

No comments:

Post a Comment