Wednesday, October 5, 2011

bile jurnal a.k.a blog terperuk berbulan-bulan



salam...
fyuhh...lama sungguh rasenya tak menghapdate mini jurnal aku nih..*ceh!jurnal lah sgt*..muahahahaha...aku bukan ape...kadar kemalasan yang tinggi sambil dibantu dengan kekurangan duit utk mengtopup broadband dan tak lupe juga berlakunya kekangan2 mase menyebabkan aku hanye mampu tersenyum bila tgk blogger2 laen kemain lagik hapdate blog dorang bagai nak rak..muahahahahaha...

aku sbnrnye manyak je mende yang nak ditaip kat dalam nih...tapi aku rase macam malas jek nak taip panjang2...taip esaimen pon malas ape tah lagi nak tulis berjela-jela dalam blog nih...hahahaha....mengong gak aku nih...lalallaa...dari time pose,sampai time raye smpai la n dekat raye aji langsung aku x hapdate..trok tol la aku ni berblogging...hahaha...aku jeles la gak bile tengok blog2 orang yang sentiase hapdate 24/7...tgk pic2 dorg..huwa...green with envy i nyah...euewwww...hahhahaha...

hape je ek yang aku wat sepanjang time aku tak online nih...hurmm...the answer is...i marathon RUNNING MAN,drama2 KOREA and feeling2 mcm ank orng kaye yang dok rilex je xwat koje pape...lalalalala..aku tak tau kenapa tapi aku tersangatlah addicted dengan show tu...rncngan tu lagi best dari dream team...aku sekarang nih boleh la dikatekan teramat obses dengan rancangan tuh...tapi,disebabkan umah aku takde Astro byond,maka...terpakselah aku menonton secare on9 and main copy2 kat kawan2 aku yang rajin beno mendunlod2 cite korea nih..aku cme reti tgk jek..hahahha

papehal pon bagi yang tak berape suke tgk rncngan korea,aku syorkan korang tgk dulu cite tu cz rncngn tu aku bg rank best of the best show yg aku pnh tgk...teramatlah best sampai aku pon jadi addic...hahahaha

huhuhuhuhu.......................
aku sbrnye ngh sejukk....hujan...angin kuat...dh terase mcm duduk kat banjaran alps dh..huhuhuso...aku nk refresh otak ngn hot black coffee..salam.........

No comments:

Post a Comment