Friday, April 1, 2011

when i always had a strange dreams..

salam
lame rasenyer tak update ape-ape kat dalam blog ne..sebenarnye banyak je mende yang aku nak story kan kat sini...tapi,mood untuk menaip tu yang tak kunjung tiba..aduss..sadis lak ayat aku kat entry ne..hehehe

dalam masa seminggu ne..aku asyik mimpi mende2 yang pelik je...tapi takde la sampai masuk kategori nightmare...cume,mimpi yang nampak macam real..and tentang kawan sekeliling...contohnya,malam tadi...aku mimpi tentang aku dan seorang kawan ne...aku ngn dye bukan lah high school friend or kolej friend....aku ngan dia hanyalah berkawan di alam maya...dan sesekali berbalas peasanan ringkas but no phnone call..but just miskol2 manje..hahaha...memandangkan kitorg berkawan biasa maka kewujudan dirinya dalam mimpi aku malam tadi memang sangat mengejutkan aku..hehehe...pelik...tapi tu la yang aku rase kan...dalam mimpi tu,aku dan beliau sedang asyik ber IM caht di muka buku..suatu perkara yang memang aku ngan dia tak pernah buat..lepas kitorang ber chat tu,tibe2 belaiu meng call aku..wah...tu lg la benda yg kitorg xpnh wat...bergayut kat handphone...seyesly aku rase mcm tak percaya(masa bermimpi lagi)pastu aku boleh berharap yang aku tak bermimpi...hbs je kami bergayut..tiba2 aku tersedar dan baru aku tau yang aku memang bermimpi....hahahaha...sengal kan..

so..masa aku terjaga tu,memang aku tersenyum sendiri...senyum bukan kerana suka,tapi kerana kelaka habis....tak kan la aku nak gelak guling-guling lak pas bru bgun tido...kalau aku buat gitu memang mak aku pos laju terus aku ne ke hospital mental..hehehe...merepek kn entry aku..hahaha...tapi,tula yang berlaku...sebelum2 ne pon aku mimpi gak mende2 yang pelik2 gitu....tapi mimpi malam tadi lah mimpi yang aku rase nk tergelak bile ingat balik...kalau aku cerita kat beliau,mesti beliau ingat aku psyco sebab boleh mimpikan dia...but I AM NOT!!!..hahahaha...lantak pi la....so...aku harus beredar dari dpn lappy ne cz adik aku dah sebok panggil aku tok tgk cter korea..jadi,aku sebagai kakak yang penyayang ingin memberi laluan kepada adik aku yang sorang lagi untuk on9..ok la...jume lagi di laen entry...salam...

p/: ~mimpi itu hanya mainan tido~

4 comments:

  1. oh tidak...banyak nyer typo aku...huhuhu

    ReplyDelete
  2. hahahaha...
    ak pon slalu gak mimpi camtu...
    (komen jaga ati)...
    kahkahkah...

    ReplyDelete
  3. siapakah makhluk itu bell ? aku ke? ahaksss! hehehe

    ReplyDelete
  4. btol ke bkn kolej fren or high skol fren???unik...kalo aku la kn..dh gelak2n senyum sendiri dh..biaq pi la org lain nak kate pe pon..hehehe...^____________^

    ReplyDelete