Thursday, March 24, 2011

aktiviti waktu cuti

salam

hai sume...emm...aku sebenarnya xberape nak ade idea untuk menaip ape-ape yang menarik untuk entry malam ne..malam ne,macam malam-malam sebelum ni..aku online sambil ditemani lagu-lagu k-pop yang asyik berkumandang melalui laptop compaq kesayangan sambil berangan bila agaknya laptop aku ne nak tukar jenama dari compaq ke a jenama apple yg dh digigit tu..ehemmm..ok,enough merapu...aku rasa tonite entry aku ne hanya akan dipenuhi gambar-gambar sepanjang aku bercuti sem ne..

okey..koleksi gambar yang pertama ialah gambar sekitar majlis sambutan hari jadi adik aku ngan cousin aku pada 13/3/2011 bertempat di teratak atuk nenek ku..hehehe...gambar ne xberapa nak menarik pon sebab bkn di snap2 gune DSLR..hehehe..so,kualiti gambar sangatla biasa..hehe..


~besday boy ngn besday gurl...~














~tu je la untuk setakat ini....esok,another picture lak aku upload kat sini...ok...nitez uols....salam...see u di next entry..

2 comments: