Thursday, March 17, 2011

seandai kau tahu~

salam...salam malam jumaat untuk semua..hehehe..actualy,tonite aku betul-betul tak de idea nak taip ape untuk entry ni..mungkin sebab dah lama sangat aku tak update blog aku ni..hehe...emm..ape ye yg aku nak taip ne sbnrnye...tak kan la nak cite psala period pain lak kan..hahaha....sepatutnyer,bila lame tak update mst byk kn yang nak di ceritekn kat blog ne kan..hehe..tapi entah la..malam ne aku tak berape nak ade mood untuk menaip ape2...ehmmm...mungkin aku kekurangn inspirasi..emm..mungkin la...

so...mesti sape-sape yang bace entry ne akan tanya,pe kaitan ngan tak idea nak menaip dengan title ~ seandai kau tahu ~ tu kan...ehmmm...entahla..mugkin aku dah terkena badi crush dari kawan-kawan aku kot..hahahaha...kelaka kan...aku memang mudah tercrush...kebetulan pulak aku sangat suke lagu David Archuleta ~Crush..hehehe..ok..mybe aku akan talk about singapore...hehehe...my family includes my aunties ajak wat familhy trip ke singapore..n g universal studio end of september ne..hehehe...emmm...mmg xsaba rasenyer nk jejak kaki ke sn....yippie.....tapi byk preparation nk kne wat...terutamanya dr segi kewangan..huhuhu..tapi....singapore ne xde kene mengena pon ngn entry aku ne...hahaha...see..nampak sgt tak de idea..huhuhu...

emm....seandai kau tahu tu aku terjemahkn tentang perasaan aku sekarang...perasaan aku kat orang yang aku suka dari dulu lagi...dah lame aku terputus hubungan dgn dia..tapi,believe it or not,aku still ingat lagi no telefon umah dia...lepas dia sambung belajar dekat UiTM cawangan Sabah,aku ngn dye terputus gitu je...dr benci dan bermusuh,kitorg jadi kawan..tp bukan la best friend..tapi kawang yang membawa kpd crush aku kat dye..aku rase dye tau aku crush ngn dye..tp dye still layan aku ngn baik..family dye especially mak dye n adik dye dh knl aku..n his mum pon dh mcm bg green light kat aku..huhuhu..tapi....mungkin bukan jodoh kami...

emmm...kalau lah di takdirkan satu hari nanti aku dapat jumpe balik dengan dia...satu je yang aku nak cakap kat dia...

untuk si dia....
~seandai kau tahu...
apa yang ku mahu..
mahukah dirimu...
untuk mendekatiku...
dan aku tak bisa...
memaksa dirimu...
walau dalam tidur..
ku kan menantimu...
hingga akhir nanti....

p/s:entry penuh dengan kekeliruan dan tanda tanya..hehehe

3 comments:

  1. orang cakap klu memendam rsa ni...
    nnt sendri yg terluka...
    tp bg aku x gak...
    btol bella..?

    ReplyDelete
  2. lagu black tu mmg terbaik! best tul lirik dia

    ReplyDelete
  3. ery:emm...kdg2 2 mmg akn terluka,klu org tu tau n reject kte..tp slgi org tu xtau n x reject aku,aku xksh utk admire kt dia smpai ble2..hehehe

    hasan:tu lg fav aku..btw,ko agk2 ko dpt agk x siapa yg aku mksudkn...cz org 2 kaw knl sgt..hahaha

    ReplyDelete