Sunday, March 13, 2011

~happy besday....

salam uols....dah lame rasenyer aku tak update blog ne kan...hehehe...maafla,last week memang agak busy ckit.almaklumlah,dah start cuti sekolah..semua orang sebok nak kawin..aku lah yang bz tok menyiapkan temphan kek dan agar2 utk dorg wat hantaran..arini 13/3 ari jadi adik aku..semalam 12/3 ari jadi best frend aku..si semut tuh..hahaha...sian semut..angkara kesibukkan aku yang melampau waktu tu,xdapat aku nak wish n melayan free call dia...sian beliau...tp ape boleh wat..dh waktu 2 tempahan menghampiri dateline nyer so aku memang sgt dan teramat bz skali...sklali lagi maafkanlah..ku x bisa....hahahahaha.....

so,aku ni sebenarnyer bru je pas hbs sambut besday adik aku ngn cousin aku....kitorg wat mkn2 kat umah nenek aku...semua blik..sop...bile sume blik,phm2 jela suasanenyer...teramat dan tersangatlah bisingnyer...hahaha..almaklumlah...cousin2 aku yang ne majoriti kanak2 bwh 12 tahun..hahaha....so...memang kecoh and excited nk menyambut besday ne..walaupun xde kek yang besar tapi bila dh ramai2 tu xterase ape...kitorng tadi makan dalam dulang beramai-ramai...tradisi orng jawa mkn dlm dulang....budak2 dulng lain...mak bapak dulang lain...hehehe...so bila dh b'kumpul 2,smbil mkn smbil bergosip...hehehe...walaupun dok dkt,tp bknnyer slalu dpt mkn ramai2..so..mmg bingit giler tadi...hhaha...makan nasi arab sampai xmuat perut nk di isi..hehe...masing2 kekeyangan..tapi sempat lagi dorng bermain futsal di ruang tamu nenek aku..smpai menjerit2 makcik2 aku...apela dorng ne..hahaha...name pon budak2...biasela tu..hehehe..

hehehe..okey lah cousin2 aku ngah beratur tggu turn nak gne lappy n broadbnd ne..so...see you all di next entry k....salam..nitezzzzzzzzzz....

2 comments: