Monday, March 7, 2011

me and music.

salam uols...so..acctualy tonite aku memang takde mende sangat nak taip for my new entry for today because i really-really lost...i hav no idea what should i write in my blog..so,tonite i just want to share with you guys about my fav music etc..but it still about music..

okey...
enough broken english..malay back..hahaha
i love to listening a music...
maaf...aku nk cakap yang aku sangat gemar mendengar muzik...tak kira ape je jenis muzik aku layan jer...dangdut pon okey what..haha..dan aku akui yang selera muzik aku agak bermusim...kalau aku tgh dalam mood indo song,aku akan dengar lagu indon je..kalau mood nak dgr lagu ala2 scorpions,linkin park and all rocks band mesti lagu-lagu yang begitu je aku dengar...hahaha...mungkin taste muzik aku bergantung sepenuhnya dengan mood aku ketika tu..sekarang mmod aku more to k-pop songs...mungkin sebab tengah trend sekarang kot..macam tu jugak bila time indie nyer fenomena..puas mencari segala lagu2 band2 indie sampai full memory kat MP3..hahaha

mesti korang rasa aku macam tak berapa nk ade pendirian kan..but,i'm still love band song...aku suke lagu2 dari band..macam hoobastank,3 doors down,paramore,rk,nickelback and boleh kate sume jnis band aku suke..hehe..mungkin sebab aku suke dengan bunyi drum dan aku sangat suke mengusha drummer coz they are so hott..hahaha tgk mcm drummer estranged,Andy...he's really hot..abang dia Rudy also so hot..hahaha..but macam aku selalu cakap..rupa is a bonus..is really not a big deal for musician...asalkan dorang perfom the best music 4 their fans..hehehe

to me..music is something can connect each other..music boleh mengeratkan silaturahim for peminat yang same genre music tu..for me...selagi muzik yang kita dengar tu tak memberi kemudaratan kat diri kita why not kalau kita dengar...but,...i really can hear any lady gagak songs...takuttt..hahaha

okey...enough already for tonite...we will continue about thi topik later...nite everyone..see ya...

6 comments:

  1. ery suka aku lama2...
    br evergreen...
    layan sharifah aini...

    ReplyDelete
  2. hahha...aku ingt kaw nk mention name Ramlah Ram..lagu lame pon okey what...tp tgk la jnis nyer..klu aku,aku ske lgu Francisca Peter,ngn Zaiton sameon..hahaha

    ReplyDelete
  3. 2 2 pon aku minat...
    sumpah...
    fran ngan gaya bahu nya...
    zaiton ngan suara nye...
    dulu aku sendri...kni asih sendri...wahh...
    merdu...

    ReplyDelete
  4. hahahha...wah...tu lgu fav aku 2...hehehe

    ReplyDelete
  5. me too bella..kta sama,luv music!! :P

    ReplyDelete